BRA START!

Okej, det började sjukt jävla bra och allt. Gick runt i skolan och sen ringde det, dolt nummer, ett enda samtal och jag svarade. Ett hot om att döda mig ikväll p.g.a det jag skriver om kissieflickan. Visst, jag blir inte rädd men jag orkade ändå inte bry mig, men när de inte slutade ringa 24/7 om att de skulle döda mig och när de gick på mina vänner så blev jag GALEN! Bad de dra åt helvete och ringde polisen. Sen sket jag i de på kvällen, de skulle fan inte förstöra min avslutning. De ringde hela kvällen, de verkade inte ha något bättre för sig, så jag tog bort min bilddagbok, för där hade de också hittat mig tydligen eftersom jag skrivit ut den här. Nu har jag en ny och kommer INTE att avslöja den! Ska också byta nummer..Helt sjukt, att jag redan blivit "känd". Sen så drack jag jävligt mycket, var ledsen för en massor grejer men bland annat den här så det blev förkrök hemma hos mig, söp mig full som vanligt när jag är irriterad och besviken..Drog till trädgårdsföreningen och fyfan, har aldrig mått så jävla dåligt. Poliserna tog tag i mig och släppa mig till Tne, hade varit där i två timmar eller något med Nadja, massor folk och hennes klass. Skämde säkert ut mig totalt! Var på Tne ett bra jävla tag och sen skjutsade de hem mig, men jag bestämde mig för att dra tillbaks till trädgårdsföreningen, vilket jag gjorde. Blev slagsmål och grejer, så Nadja ringde Emelie så hon hämtade mig, sov hos de några timmar sen kom mamma och hämtade mig. Fick utegångsförbud och datorförbud, så är inne nu när hon somnat. Hon ska jobba imorgon också så passar på lite! Jag skulle också på Club Sensation idag men gav min biljett till Lollo istället. Mår fortfarande skit! Helt sjukt ..& får inte gå ut på ett tag !!
Om bara någon kunde typ skjuta mig eller något, men Nadja Emelie Erika Louisa och Älskling är ett riktigt bra stöd..Tackar för det, när man som bäst anar det ..


OCH JA DET ÄR MIN BLOGG OCH JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL I DEN !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0