OM VÅRAN UPPDATERING

Jag vet att vi inte uppdaterar så ofta men vi uppdaterar endast (oftast) när vi blir påverkade utav det Kissielicious säger eller reagerar, det kan vara både positivt och negativt. Men ni måste alla hålla med om att vi uppdaterar bättre än Snorungarnas blogg.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för våran uppdatering, och sen har jag fått lite skäll angående vad jag trott varit vilka som skrivit olika inlägg så allt kanske inte stämmer men det är ju oftast jag som skriver.

Glöm inte att ni hittar mig på wiielina på bilddagboken!

Säg till mig om ni har reagerat på något eller så, sen om ni nu hatar våran uppdatering så kan ni ju alltid skicka idolbilder, bilder efter ni har mött kissie, lite tips och ideer vad vi kan skriva om osv.

Ni kanske t.o.m vill gästblogga? Ja, alla frågor kontaktar ni mig på [email protected]
TACK PÅ FÖRHAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0