GÄSTBLOGGARE: EMELIE

Hej! Jag heter Emelie och är Linas f.d låtsassyster, jag valde att gästblogga för en utav mina systrar tycker jag är skitduktig på att blogga och sådär och jag vet inte om jag är redo för en egen blogg än (lite sen kanske) men jag uppdaterade alltid lunarstorm-bloggen förr, det är ju ett + iaf. Jag bor lite till och från hemma, men just nu bråkar jag och min pojkvän, om han nu är det så därför bor jag hemma, är 19 och min familj består utav mamma, pappa, två småsystrar.

Min kärlek till Kissie, för jag hörde att man var tvungen att skriva om henne om man gästbloggade. Ja, hon är ju inte direkt någon förebild men hon är jävligt cool och en bra bloggare. Hon behåller ju liksom sina läsare? aja, mitt liv är nog inte så värst intressant och det finns redan tusen såna som mig så jag skiter nog i att skaffa blogg.

Jag har ingen lust att lämna ut min bilddagbok då jag fått massor utav hotelser och sådär, men om ni är intresserade utav fler blogginlägg kan ni gärna höra av er till: [email protected], sen skulle jag också meddela att ni får gärna länka hit.

Jag säger som Kissie, jag sticker iväg för ikväll men jag är iallafall ärlig, jag drar till mr X, vi kommer prata och ha försoningssex. tihi;)

Kommentarer
Postat av: wiictoria

GO EMELIE :D

2009-06-09 @ 11:05:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0