Vågar NI inte stå för vad ni säger, så kan ni lika gärna hålla käften!

Nati om Våra underbara läsare! (som också kommenterar):
NU SKA JAG TALA OM EN SAK FÖR DIG EFTERSOM DU INTE FATTAR DET SJÄLV .. FÖR DET FÖRSTA SÅ KAN MAN HA KILLKOMPISAR OM MAN ÄR TJEJ SIDDU, BARA FÖR ATT MAN ÄTER MED NÅGON MAN INTE SYNTS MED FÖRUT SÅ BEHÖVER MAN INTE DEJTA, GET IT? MAN KAN VARA KOMPISAR, MEN DET ÄR DU FÖR OMOGEN ATT FÖRSTÅ TYDLIGEN .. LÄGG NER BLOGGEN OCH SLUTA VAR SÅ JÄVLA PÅ KISSIE, HON HAR INTE GJORT DIG ETT JÄVLA SKIT, MER ÄN ATT DU ÄR SÅ AVUNDSJUK SÅ DET ÄR SYND OM DIG .. UNGJÄVEL VÄX UPP!

Men lilla lilla du, är inte Jonas hennes kille nu då? Eller är de bara vänner? Nej, just det de är mer vänner så håll käften ditt äckliga lilla kryp som inte vet nånting. Det kanske är bra om vi har den här bloggen, så kanske du kan få in nåt i din äckliga lilla hjärna! Jag menar, du verkar inte ha något vett i skallen alls..Hemskt att du blir så upprörd över någon annan, verkligen SÅDÄR upprörd. Det kanske är du som är en jävla stalker av henne, fan vad synd om dig..Men du, dra åt helvete. Vi är avundsjuka på henne för hennes framgång men inget mer, och vi kritiserar henne som vi kritiserar alla andra, bara att vi skriver mest om Kissie. Jag menar, det är både bra och dåligt. Vi tipsar bara folk om henne! Asså jag blir så sjukt jävla trött på dig..Tycker du inte om bloggen, dra härifrån, nej just det du är ju beroende av oss..Du älskar att bli arg, jag menar du är ju bara avundsjuk för att du inte kom på idén före oss..Dra åt helvete, gumman..

Du kan få Kissies näsa om du vill, det enda du förtjänar..och det säger fan inte mycket!

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0