Anledningen till varför vi inte uppdaterar!

Lina här. Wickan skriver knappt något längre, hon har ingen lust säger hon. Tycker faktiskt likadant eftersom vi förlorat mycket statistik och det här var bara som en slags "forskning" eller hur man ska säga, ett experiment helt enkelt. Och jag har ingen lust att skriva om Kissie längre, för hon är inte intressant. Det finns redan tusentals bloggar som skriver om detta och de borde få mer publicitet. Jag har också ingen annan blogg därför har jag nog varit den som skrivit mest i den, framför allt för att jag följer Kissies blogg mest och ja, ni finner mig på min bilddagbok, som jag faktiskt inte tänker nämna för vill inte ha några kommentarer som inte rör mig utan den här bloggen. Så nej tack!

En till anledning varför jag inte uppdaterat, jag är arg, besviken och ledsen. Är jag allt annat än glad kan jag inte skriva om en andra person för då blandas känslorna in och då blir allt fel. Jag har varit på begravning och varit med om min väns hemska lov! Försökt stötta så mycket det går, men det är inte alltid det räcker till. Jag har också spenderat mycket tid med mitt tjejgäng som tycker jag "dissar" de allt för mycket, har även umgåtts med min pojkvän och var även på en fest igår.
& säg inte att jag inte får skriva om mig själv nu, för det får jag! Okej?

Nu ska jag inte prata för Wickan, men jag vet bara att hon varit borta hos en kompis nu och inte har någon direkt lust eftersom hon har en egen blogg, vilket jag också sett/hört att hon får kommentarer om varför hon gjort kissiebloggen? Jag fick ett mail från henne (vi har bara träffats via internet och våran gemensamma vän som jag länkade till högre upp). Hon skrev att jag kunde ta över bloggen om jag ville, så länge hon fick uppdatera ibland, och att jag får skriva vem hon är men skriva dit vem som skrivit vad på alla inlägg (vilket är lite jobbigt.) Men jag har faktiskt tänkt göra kategorier, två stycken närmare bestämt! Wickans inlägg & Linas inlägg, och kanske en gemensam som är en mer allmän. Vad vi båda tycker!

Så nu vet ni, funderar fortfarande på om jag ska länka till Wickans blogg, men vet att ni inte har det alls svårt att räkna ut vem det är, genom all information ni har fått via den här bloggen osv! Så det kommer komma fram förr eller senare ändå, så vi kan ju låta hennes blogg få vara ifred tills dess.

Nu ska jag fixa det där med kategorierna! Skriver imorgon om Kissie, jag lovar. Jag är bara så trött på allt just nu..


Just det, Louisa är en tvättäkta kissie-analyser och ska nu hoppa in i bloggens historia. Så nu är vi tre stycken som skriver i den här bloggen, eller två på heltid och ja, wickan när hon vill. Så nu hoppas vi på bättre uppdatering!

Så länge, glad påsk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0