Hej, Wictoria här!

Som ni säkert har hört så har jag en liten bloggtävling, man vinner mest läsare länkningar & äran på det men jag hoppas att ni skulle kunna ha lite roligt med det också. Man vinner också en evig länkning såklart, trodde faktiskt inte att så många (som redan är anmälda) skulle velat vara med, men det var roligt att få en sådan respons.

Det enda som behövs för att ni ska vara med är en kommentar "jag är med", sedan skulle vi bli glada om alla orkade rösta. Det är inte så jobbigt det heller, en kommentar mer eller mindre liksom. För sedan när vi fått igång röstsystemet ordentligt så kommer de med minst poäng inte kunna röstas på längre och till slut så kommer det finnas en vinnare.

Mellan 06:01-06:00 räknas som en dag, så om du skickar en kommentar innan sex och sedan en halv sju så har du skickat på två olika dagar. Fiffigt va?:) Anledningen till att jag gjort så är för att många människor sitter uppe, oftast inte längre än till 6 (förhoppningsvis) och då är många inne på natten när de inte har något och göra, och om de inte skulle kunna rösta då så skulle man nog inte få så mycket röster.

Vi hoppas att ni iallafall blir intresserade och i annat fall iallfall skulle kunna rösta. Det skulle göra mig väldigt glad iallafall!
De tre bloggarna som röstat hittils är vi 3 som äger bloggen. ack, det är inte bra. Kom igen nu då!


Tryck på "VECKANS BLOGG" för att komma till tävlingen. Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0