Information:

Lina
Jag är född -91
och läser Kissies blogg så ofta jag kan. Jag älskar mina vänner och min pojkvän, och såklart min familj. Jag älskar min blogg och kommer inte låta någon få den att läggas ner.

Louisa
Jag är född -97
och läser nästan aldrig Kissies blogg, eftersom jag egentligen inte får vara inne på datorn när det börjar bli finare väder. Jag är singel, efter att varit tillsammans med en kille i 6 år. Jag har två bästa vänner och det är de som driver den här bloggen tillsammans med mig, jag bor utanför Linköping tillsammans med mamma, låtsaspappa, storebror, lillebror och lillasyster. Ganska otroligt faktiskt! Min pappa bor i Stockholm och det är där mitt intresse för Kissie växte fram.

Wictoria
Jag är född -94
och det gör den här bloggen speciell, jag blev med i den för att fixa design och sådär och jag läser Kissies blogg dagligen och varken hatar eller älskar henne. Men hon är ju rätt udda, det är hon, fast samtidigt inte eftersom hon är Sveriges äldsta fjortis. Jag har dock en egen blogg, http://wickipedia.blogg.se och jag tänker därför sluta här! Jag känner att jag blivit för gammalt för sånt här, men jag kanske tittar in ibland, då & då. Hoppas verkligen inte den här bloggen läggs ner eftersom det är en utav mina favoritbloggar! Och jag hoppas att ni tittar in i min blogg och fortsätter följa mig och mitt liv. Jag bor i Linköpings tillsammans med min pappa och min hamster, och brukar umgås med mina vänner och blogga. Jag går i musikklass och jag älskar att resa, Thailand är favorit-resemålet just nu.

Hoppas ni förstår oss lite bättre nu, speciellt Du som säger att vi är fyror-femmor, du måste snacka om dig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en är ju född 97, borde hon inte gå i fyran-femman då?:P

2009-04-15 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0