Kissies aprilskämt


"Hej jag hittade den hör mobilen i stan idag och det här är den senaste använda kontakten. Känner du någon med en borttappad mobil? /Jonathan"


Att folk ens går på detta är bara för dumt! Speciellt den 1a april, men det måste varit flera stycken som inte trott på det. Men det vågar väl lilla Kissie inte erkänna :)

Vi kommenterar svaren:
1. Som om man verkligen ska tro på det där, om jag var Anthony skulle jag väldigt gärna ta mobilen ifrån Murran och aldrig lämna tillbaka den. Honom ska man inte lita på!
2. En ganska ytlig kompis (säkert Claudia) som bara är vän med Kissie, just för att, det är Kissie.
3. Att Peter är så dum är bara roligt, hur trög får man vara? Om Kissie tappat bort sin mobil hade väl hon om någon märkt det före och försökt få tag i Peter eller någon i familjen och sagt det. Eller så gjorde hon det och fick det här svaret! Peter är för dum!
4.
Jag lovar att hon gav Kissies mobilnummer, som det sms:ades ifrån, säkert en riktig blondie, kanske hon Bella(?) Eller varför inte gamla Myrrah, eller Fanny eller varför inte Cornelia?
5. Kissie sa att hon sms:ade sin telefonbok, det kan man nästan tro är alla (för borde inte hon få svar från alla). Det vore väldigt roligt om hon bara hade 5 st i sin telefonbok. Grattis Kissie, din mobil är inte värd att sno ;)

Om någon har Kissies nummer, så ge det till oss!


Kommentarer
Postat av: Jonnus

Jag kan fixa det till imorron :)

2009-04-01 @ 22:44:03
URL: http://jonnusen.blogg.se/
Postat av: emma hansson

jag körde faktiskt samma trick xd min ena kompis smsade min mamma, en kompis körde till ett ställe för att hämta den :p osv. :)

2009-04-02 @ 16:52:58
URL: http://ilye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0