Louisa!

Hej.
Eftersom det redan är officiellt så vill jag säga hej, för nu är jag ingen "gästbloggare" längre utan en administratör. Jag skulle även berätta ifrån min väninna Lina att någon dag ska vi berätta vilka som har hand om vad här. Ja, dock så kommer inte våran väninna Wictoria hållas hemlig eftersom hon är min allra bästa vän och jag länkar till henne i nästan varenda inlägg på min blogg. Men vem är jag? Jag är född -97, älskar kissies blogg och heter Louisa. Bor med min mamma, låtsaspappa, storebror, lillasyster och lillebror i ett hus utanför Linköping. Jag bor även i Stockholm hos min pappa när jag vill, mest på lov och sånt, annars hinner jag aldrig dit! Jag går i skolan och min allra bästa vän är Wictoria här på kissiebloggen. Lina är också min bästa vän som jag träffar mer! Jag har nyss blivit dumpad av min kille som jag haft i 6 år, alltså sedan jag var 5-6 år. Jag har också varit på begravning alldeles nyligen för en tjej, som var tillsammans med killen som dumpade mig ett tag när vi hade ett break som sedan flyttade till Uppsala och tog livet av sig. Och jag mår skit!

Varför jag är en tvättäkta kissie-analyser?
Jo, jag älskar kissie och jag vill ha mer publicitet och nå ut till världen.

/louisa

Kommentarer
Postat av: caldo

gled in här och känner mig plötsligt brutalt gammal.

härligt.

2009-04-12 @ 09:22:27
URL: http://caldosic.blogspot.com/
Postat av: SELMASTYLE

HAHAHAHHAHA 97:A ? HGAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA DÖR HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA GUD , ni e fan små och ska hålla på att kommentera kissies kläder osv? så synd jag lovar. o skriv ett hatinlägg nu om mig flicka lilla;)

2009-04-12 @ 15:30:40
URL: http://selmastyle.devote.se
Postat av: janina

haha tycker det är roligt att läsa denna bloggen

2009-04-12 @ 16:16:17
URL: http://janinaspicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0