Regler för kommenteringen:

Inga kränkande ord gentemot oss får skickas, ni får skriva vad ni tycker, dock inget kränkande. Vi är också vanliga människor med känslor!
Ni får gärna kommentera med bara er bloggadress för att få en länkning till eran blogg, men skriver ni det i femton gånger i rad så tas kommentaren bort, säg till oss så länkar vi dig i ett inlägg istället!;)
Ni får heller inte skicka "kolla in min blogg, har tävling där", skriv gärna så, men skriv också isådanafall vad du tycker osv.

Om det är Kissie som skriver, så får du skicka vad du vill;)

Vi kommer med bildlösa inlägg, usch då.
wictoriasunge.blogg.se och wickipedia.blogg.se är två bloggar ni inte får missa!


Bloggportalen har tagit bort listor pga. fusk som Dessie, Paow, Tobbe och någon mer har begått. Men vad är det för fusk och har Kissie också fuskat? Eller är det så att Gaybloggen också gjort det bara att han vill skylla ifrån sig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni skriver faktist kränkande också så käften o skaffa er ett liv

2009-04-14 @ 13:20:25
Postat av: Laura

ja vill också ha en länk:D

2009-04-14 @ 15:36:24
URL: http://llauras.blogg.se/
Postat av: Julia

Länka till mig :)

Tycker att det är kul att läsa, era årikter om olika grejer som kssie skriver.

Jag förstår att ni varken hatar eller älskar henne.



jag känner likadant :P

2009-04-14 @ 18:42:00
URL: http://lyckaan.blogg.se/
Postat av: Malin

länka mig(A)



Har läst eran blogg ett väldigt bra tag

och tycker den e så rolig att läsa :)

2009-04-19 @ 17:48:05
URL: http://malinalskardaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0