LILLA "KÄNDIS-KISSIE"

1. Vi är ingen hat-blogg, vi diggar dig!
2. Vi har ett liv, bara att när vi bloggar så bloggar vi om dig!
3. Inga kändisar vill ha din autograf och du är inte så känd!

sen vill jag ju också återuppleva din mytomani, vi bor inte ens i samma stad som dig och du kallar oss stalkers. vi läser bara vart du ska på din blogg, så svårt är det inte förstår du? Du är sjukt pinsam som bara kan yttra dig om att vi följer efter dig? Vi hittar ju bilderna på din blogg lilla gumman..

- att du inte länkade oss är fult, men folk hittade visst hit ändå;)
Tack Kissie, för inlägget, även om du ljög och försökte få folk att "hata" oss..


Titta vilken fin bild Kissie tog sin tid att göra åt oss!

Nu börjar alltså folk tro att hon har stalkers, om man tittar i kommentarerna, det är bara så pinsamt eftersom vi bor över 3 timmar bort ifrån henne! HAHAHAHAHAHAHA
Förresten så har du saknat det här och vi är ingen hatblogg..
och det är väldigt många som vill hitta hit märker jag! haha, och det kanske är 1/5-del som inte gillar oss..
Jag vet att ni gillar bloggen och att ni kommer fortsätta läsa den, vi är så övertygade, så vi gråter åt det.

Ska man skratta eller ska man gråta?
- Man måste visst skriva om Kissie för att få publicitet!

Här är en kommentar i inlägget:
bloggen som skriver om kissie! Hon skrev ju att dom hade osminkade bilder på henne som dom hade tagit på henne i stan.. DOM BILDERNA FINNS INTE!! Kissie ljög!!

- Exakt! Och vi har inga bilder och inga mer information om hennes pojkvän, och vi bor inte ens i hennes stad och följer inte efter henne och tar reda på vart hon går, förutom att läsa i hennes blogg. Ni vet lika mycket som vi vet!

http://choquitaa.blogg.se/

Jag vill också ge lilla "tönten" en länk eftersom hon hade kommenterat att hon skrivit om oss i sin blogg vilket hon inte hade gjort, ojojoj kissie wannabe här ?

Kommentarer
Postat av: ina

Hittade hit pga det där inlägget hon gjorde...haha..jävla looser hon e...så kul med såna här sidor :D love it! keep on! vilken LÖGNARE hon e ja...bläääääääää på kisset.

2009-03-30 @ 19:18:45
Postat av: Anonym

HejXD Tönten här XD FÖRLÅT XD jag glömde XD hahahahha tack för länken :D jag älskar eran blogg :D jag har

2009-03-30 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0