svar på kommentar


- vad roligt att du verkligen vågar stå för vem du är ;)
- tönt? jasså, är man tönt för att man bloggar eller vad är din anledning?
- jasså, men har jag sagt att jag visade erik för dig? vi är 9 miljoner människor i sverige och jag är säker på att alla inte vet vem det är, eftersom jag visade en kompis för några månader sen som läser kissies blogg varje dag och undrat vem det varit länge..
- men om det är så uttjatat och tråkigt (när det inte finns en enda kissieblogg längre) så kan du ju dra härifrån!!

och hon kallas KISSIE din DUMME FAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte besatt av en annan människa så som du är iaf. det är jag glad för. och jag besökte denna sjuka blogg i och med att du skrev länken som en kommentar till min blogg. mycket fint av dig.

2009-03-28 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0