VI ÄR PÅ GOD VÄG

ja, om man gör reklam för sin blogg så får man ju publicitet och till slut behöver man inte göra det. för då vet man vilka som stannar och vilka som inte gör det, då visar man iallfall vad det är man vill göra via kommentaren, och de som har bloggar får ju välja om man ska ta bort den eller inte, ellerhur?

dock tycker jag det är fult med de som kommenterar "fin blogg" och sedan länkar till sin egna, eller skriver "ska vi följa varandra på bloggkoll?" när det de menar är att man ska kolla deras blogg istället, jag låter de få visa upp sina kommentarer och bloggar, då borde jag få göra likadant.

så även om ni tycker den här bloggen är patetisk, och allt var det är, så vet jag att ni innerst inne älskar den!
och vet ni vad? 8 besökare kvar, så har vi nått målet för idag!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0